• GIRL's mini album - it has been quite sometime since i posted up a mini album here i am very lazy in uploading photos and blogging haha but this time I would like to post a min...
    10 years ago

Saturday, November 27, 2010

Bishababom

Recently Im so into Rihanna's ONLY GIRL and Utada Hikaru's old song PRISONER OF LOVE :D

**v

自从我一考完试,离开COLLEGE后
我SIBEH enjoy life
没有考试的日子 就叫做LIFE
想当初我坐在椅子上10个小时对着同样的一本书
一个星期7天都对着同一本书
休息的时间也只是吃饭,上厕所的时间
背书背到连名字倒反过来写都不会
我不知道 当时的LIFE是怎么过
都不知道那个叫不叫LIFE

如果成绩出炉了 拿不到几个A

CHOI

这次的假期我不能再像往常一样虚度光阴

1 comment:

  1. wahhh... okeh annot ur result? tell me bout it.. i oso feel dat way D:

    ReplyDelete